s o f i e -

If you don´t feel the way I do it don´t matter

när jag skulle gå ner till tvättstugan nyss så ser jag att det är näst intill snöstorm ute? det vill vi väl inte ha i början på oktober? vad är det här.. jag orkar verkligen inte vinter just nu, känns som det var det nyss. är ovanligt trött ikv, om jag skulle lägga mig ner så skulle jag nog somna direkt. Väntar på en kompis just nu som ska göra mig sällskap ikv.
ni har väl inte glömt att det är desperate housewives ikv? så sjuuukt spännande avsnitt..... :D

vill ha mitt långa hår tillbaka tack



cause, I´ll never know how you feel

Kommentarer
Postat av: elin

ogilla snö :(

2009-10-06 @ 22:02:19
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0