s o f i e -

When we're through building memories

Nej men godmorgon! jag och lizette har nyss kollat idol, och det var michael jackson tema. Så jävla grymt!
Bäst var rabih,mariette och eddie iaf.

lizette ska åka hem snart, så får se vad jag hittar på idag. blir rätt lugnt eftersom jag är sjukt trött efter helgen, och fyfan vad jag mådde illa igår hela dagen och kvällen. haha, så det kan gå. Så var inte så pepp på att göra så mycket, men vi svulla först tacos, sen gjorde vi oss iordning (tänker inte säga till vad, för det gick ju inte så jätte bra men) sen kom emma, så drog vi ut en sväng. sen blev det som det blev, sen drog jag och lizette hem igen, vi va så sjukt trött så somnade nästan direkt när vi kom hem, så vi gick och la oss ist. Nä nu ska jag fixa mig osv. hoppas alla haft en bra helg. pusss

lite gåshuuud man fick när rabih sjöng, michael jackson live säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0