s o f i e -

your mind is already made up

Sitter just nu och fikar tee och macka! Kom hem från sanna för en stund sen också. Vi har haft film kväll, kollade på 17igen (as bra) och tryckt i oss massa fett osv. Va till emma en sväng också, skulle hämta lite kläder osv. Och nu är jag hemma igen. Är rätt trött faktiskt, fast tror inte jag kommer kunna somna på ett tag om jag lägger mig just nu, plus att jag ska vara vaken ett bra tag till så jag är extremt trött imorgon bitti klockan sju när mamma kommer och väcker mig. Då kommer jag iaf sova gott i bilen förhoppningsvis! :) hehe. Men hoppas ni haft en bra kväll allihopa, tror jag ska dra en film eller nåt nu! Jag kommer säkert blogga mer i leksand om jag har tid, men om inte så vet ni iaf vart jag är.
Godnatt! Take care



 


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Ja, det tror jag med :D

2009-10-30 @ 09:50:11
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-10-30 @ 14:45:23
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0