s o f i e -

and know that you'll be safe

Är det bara mina mobil som är cp idag? går knappt att skicka sms, och tar typ en timme att ta emot smsen, och det går tydligen inte att ringa till mig heller för man kommer till telefonsvarare direkt? aja, wiierd iaf.
Jag har vart jätte duktig idag känner jag, stoor städad hela lägenheten och det behövdes kan jag säga! skönt att vara klar med det.
Ska snart iväg till papsen och käka, han ville vara lite snäll idag så idag blire hamburgare eftersom det bara är vi som ska äta. Ikväll så måste jag verkligen plugga, har något litet småprov på cellen/celler på torsdag som jag måste läsa på, och skriva klart det där människans socialt och kulturellt på datan..
 
Skriivs mer ikv, :)

PS, skööönt väder ute.
pöss!

älskar låten från twilight, så skön. den kunde ju fått vara längre men.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjunger han ?!?!

2009-09-14 @ 16:52:39
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: sofie SV

Haha ja, men den är lite seg i början! :)

2009-09-14 @ 20:11:00
Postat av: elin

min telefon var också helt fucked up !

2009-09-15 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0