s o f i e -

But we'll be okay if we just stay together..

tjaa.
nu är jag hemma i östersund igen, kom väl hit för en timme sen eller två,
fick sjuds av jonas :)

Sen dess har jag städat, har ju äntligen fått hit en dammsugare så nu är det fräscht och fint. Nu ska jag göra mig lite mat, är mega hungrig. blir väl stekta nudlar som vanligt då, höhö. men jag klagar inte

Helgen ha gått fort som vanligt, Och imorgon är det skola igen då, men har sjukt soft dag. börjar 10 och slutar halv två, bara två lektioner :) ´det gillas

Om ni vill ha ett bra filmtips, så ska ni se en dag i livet den gick på tvåan igår klockan nio, jätte mysig film tycker jag.
 
Men nu skriker min mage på mat,
hörs, puss


And though we both made our mistakes

And some we never wish we made

But we'll be okay if we just stay together..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jonas? ;)

<3

2009-09-07 @ 01:04:27
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0