s o f i e -

det är kväll nu.

hej.
ikv så har jag och annie vart på invigningen på ginatricot som äntligen kommit till stan, men fyfan va folk det var! gick ju inte att ta sig nånstans, och svettig blev man också! nej ursch, ska gå dit typ nästa vecka igen när det förhoppningsvis har lugnat ner sig lite. höhö. sen så gick vi hem till mig så slingade jag hennes hår, jag tycker iaf att de blev as bra! annie är fin i allt! sen åkte hon hem, så gick jag till pappa och käkade, ehm ja runt halv tio så gissa om jag va hungrig hade inte ätit nånting sen skolan slutade. Men iaf så är jag lite tröööten nu, och imorgon ör det skolfoto btw...... ja tycker det är as kul :D fast om de kortet blir bra det är ju en annan sak.

Nej nog för ikv. hörs imorgon, PÖSSS!

annies hår, inte för man ser så mycket män!

Kommentarer
Postat av: Elin

tänkte också gå på gina men anade att det skulle vara tok mycket folk så jag orkade inte ;p

2009-09-25 @ 08:20:16
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0