s o f i e -

Det kallas tvivel, det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

nej men hej!

hann inte skriva nånting igår, men nu är jag tillbaka.
kom iaf nyss hem från skolan, sista timmen var vi på wargen så hade nära hem så det var ett plus. var väl lite små drygt där men bättre än vanliga lektioner antar jag.
den här skoldagen gick grymt fort måste jag säga, hade bara två lektioner sen en rast på två timmar eftersom vi hade sovmorgon. så det var sjukt najs :)

Måste snart ta tag i allt plugg, inte kul alls. men måste man så måste man, det är hårt att gå gymnasiet!

nej nu ska jag inte sitta här mer, skriver mer ikv. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0