s o f i e -

You are simply the best!

vaknade för en stund sen, annie drog väl runt tio. sen när jag vaknade har jag stäädat lägenheten efter igår, ojoj hur det såg ut!
haha kvällen igår var väl inte riktigt som planerat men lite komisk ändå, garvar fan när jag tänker på det. men íaf det slutade med att jag och annie fick ta en taxi hem från frösö zoo klockan tre på natten och fråga mig inte varför ;p så ja, haha!

Nu sitter jag och väntar på mamma och pilla dom ska komma hit och fixa lite i lägenheten och lämna lite grejjs, sen ska vi väl åka och handla lite. får se vad som händer ikv, det blir nog iaf lugnt eftersom jag känner mig inte så jätte kry och jag vill inte bli sjuk satt!
sofie&annie bilder


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha frösö zooo

2009-09-19 @ 14:15:20
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

wtf, jag såg i morse att jag fått sms av dig där du undra om taxi ^^ hahaha ! frösö zoo liksom ? ^^ <3

2009-09-19 @ 15:06:26
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0