s o f i e -

Du är gåtan som jag aldrig löser klart

tja! vaknade för tio min kanske men är ändå mega trött, ska snart duscha och äta frulle. Nu var det söndag igen då, helgerna går för fort? det gillas inte. får se vad jag tar för buss till stan men det blir nog en ganska sen orkar inte sterssa eller så. kvällen igår va små seg, har glömt hur dött det är i järpen haha. träffade först sanna och manne på byn för att handla chips osv, sen gick vi hem till han och bara chilla. Och efter ett tag kom olle med sin nya tjej "carro". Jag gjorde choklad pudding också ;) (mums) senare så kom henke ville och oskar och några till, och sen drog vi ut en stund med dom.

Nu ska jag äta frukost, och sen väntar duschen
hörs!


Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0