s o f i e -

friluftsdag med klassen

kom hem för en stund sen, har ju som sagt haft friluftsdag med klassen idag. det var väl inte sådär skit kul, men dagen gick snabbt iaf. först så fick vi gå till lillsjön från skolan, sen så skulle vi göra massa övningar osv där vi va, lite segt men de gick snabbare än vad jag trodde och efter det så givk vi hem till vår mentor pernilla och käkade.
Hon hade gjort jätte god sallad, bröd och paaj till oss :) så sjukt gulligt av henne. jag är fortfarande proppmätt, haha! Min kropp är trasig nu, och min hals gör ont nu :( får hoppas de blir bättre till imorgon. plus att vi fick sovmorgon imorgon eftersom vi började tidigare idag! gilla gilla gilla

men iaf, pappa frågade om vi skulle gå på bio ikv så de tackar man ju inte nej till, blir flickan som lekte med elden (uppföljaren på män som hatar kvinnor) så de blir najs, tror den är as bra! :)

nej nu ska jag dra till tvättstugan,håller på att tvättar -.- sånt man får lov att göra när man har egen lägenhet ;p
Puss!



Kommentarer
Postat av: elin

den är aaas bra :) <3

2009-09-21 @ 18:10:09
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0