s o f i e -

I dina ögon var det lättare att va

sådär ja!
så nu tror jag att allt är klart, headern är bara tillfällig ska ändra den med lite nya bilder sen.
men annars så blev jag nöjd, ledsnar ju ganska snabbt satt.
iaf, blev väckt typ runt nio för mamma ville se på the notebook (en film, världens bästa)
så då gjorde jag mamma och emma det. haha lipade floder! den är ju så sooorlig och fin.
dom som sett den förstår.
förresten, glömde skriva att jag tog sprutan igår, TBC sprutan man måste ta den för att gå in i vården och inte få massa sjukdomar.
var iaf sjukt nervös, jag och annie fick ta den tillsammans, jag fick lägga mig ner för jag va så nervös, är ganska säker på att jag klämde sönder annies hand, haha! men de gick bra iaf, sved rejält mycket bara.
ska käka nu, är staarving. pusss

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tbc? tuberculos? haha

2009-09-12 @ 15:12:39
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

bloggen blev nice :)

2009-09-12 @ 16:06:10
Postat av: Anonym

tuberculos (stavning?) är en icke bra sjukdom. haha, fast det kanske förkortas på ett annat sätt.

2009-09-12 @ 16:20:13
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0