s o f i e -

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Hej!
kom hem för en stund sen, har ju haft lång dag idag på skolan.. suck så är rätt slut nu.
Och min hals har inte blivit så mycket bättre idag, plus att mitt huvud sprängs snart -.-
Var ju egentligen tänkt att elin skulle komma hit idag men det strulade med hennes dans eller var de va så får ta det nästa vecka ist (miss you sweety♥) och jag må komma till bräcke nångång snart också!
Nej nu ska jag fixa lite saker, pöss!

OP09a, jag gillart! :)

Kommentarer
Postat av: elin

miss you to darling, men vi ses till veckan (: <33

2009-09-23 @ 18:07:22
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha bara för att våran klass äs bääst :D <3

2009-09-23 @ 23:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0