s o f i e -

jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här, nu kan det vara för sent att säga som det är

hejs.
kom nyss hem, skoldagen var soft gick bara till 10 över ett typ, har haft två lektioner. gilla måndagar
sen blev det stan en sväng med emma annie och lizette, vi kollade smink osv, annie och lizette åkte hem lite tidigare så jag och emma gick runt och kollade lite kläder, provade två linnen också som jag tror jag ska köpa! finns ju så sjukt mycket snyggt på stan nu, önskar jag hade alla pengar i världen så jag kunde köpa allt jag ville, men så är det ju tyvärr inte.

skol dagen imorgon blir inte lika najs, 8.15-16.00 -.- typ äckligt lång dag
iaf så kommer sanna till mig ikv :), får se vad vi hittar på för kul. 
 
men nu ska jag till brorsan en sväng. hörs

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt
lars winnerbäck ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig dag bruden :) jaa man önskar man hade liiiite mer pengar!

yes i am on my way !

2009-09-07 @ 18:04:08
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0