s o f i e -

Notice me, take my hand

jag får damp, jag och mamma försöker boka biljetter till this is it filmen med MJ,men östersund finns ju inte med på listan! :@ får hoppas det går att boka lite längre fram, för det här är ett måste!
Ska iaf fortsätta att nöta lite på provet som är imorgon, jag kan det men det sitter inte rikitigt så ska träna in det så det riktigt sitter! är verkligen trött i huvet nu efter allt pluggande ikv, imorgon lär jag ju få plugga ännu mer antar jag eftersom vi har matte prov, och det vill jag verkligen klara, matte är ju som sagt mitt absolut svagaste ämne..

Nej nu ska jag inte sitta här längre, måste plugga! Pöss

ett måste för i år

Kommentarer
Postat av: elin

vill också seeee (:

2009-09-29 @ 09:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0