s o f i e -

måndag

Kom nyss hem från pappsen.
Blev käk från max idag(typ överlycklig,haha) sjukt gott men onyttigt fast det sket jag i. Jag ska börja springa snart det lovar jag, men när vet jag inte! Kajsa var också hemma ikv så de var jätte kul att få träffa och surra en stund med henne, hade ju en del att prata om eftersom vi inte träffas så mycket längre, men det ska de blir ändring på nu när jag bor istan tycker jag. Hon fyller ju 18år nästa vecka så är bjuden på 18års fest på fredag, hoppas jag kan komma för det skulle vara super kul! :) är ju typ fattig just nu så vet inte än -.-

Men iaf så tänkte jag sätta igång med plugget nu, men jag känner att jag verkligen verkligen inte orkar ikv.. jag måste men orkar inte

take care!
puss

hittade lite gamla bilder :) haha





Kommentarer
Postat av: Pompz

Sofie är snyyyygggg!

2009-09-15 @ 08:12:14
URL: http://borgiinger.blogspot.com
Postat av: Elin

HAHAHA :D snyggingar ! <3

2009-09-15 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0