s o f i e -

beslutångest!!

Åh har världens bestlut ångest om vad jag ska göra ikväll? Antingen åka hem till järpen eller stanna kvar istan? Det är frågan.. Men har ju ett tag till på mig att fundera innan sista tåget till järpen går. Så får föröska bestämma mig tills dess. Har inte gjort speciellt mycket idag, har tvättstugan så får springa upp och ner hela tiden så kan inte precis gå någonstans just nu. Men snart är allting klart ;) Haha, bra att jag började tidigt iaf! Men nu ska jag fundera vidare så får vi se vad jag kommer fram till. Sjukt onödigt inlägg jag vet! Haha. Puss

Kommentarer
Postat av: elin

jag gillar onödiga inlägg! hehehe <3

2010-04-24 @ 18:32:26
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0