s o f i e -

det blev inget jobb idag

Blir inge jobb idag eftersom åre pendeln har slutat gått och det hade jag heelt glömt så tar mig inte till åre. Lite segt eftersom det här var sista gången för i år och de är alltid bra med lite extra pengar men jävligt skönt ändå att vara ledig idag. Så jag tar tåget kvart i elva till stan ist, skönt att komma till stan tidigare så man kan få lite saker gjorda. Plus att jag måste plugga big time ikväll eftersom vi har ett stort prov på tisdag.. Seegt. Men bättre att ha det gjort liksom ;) Men nu ska jag lägga mig och sova en stund innan jag ska iväg igen! Puss


Kommentarer
Postat av: julia

SV: ja det kommer bli bäst baby <3 skönt att slippa jobba!

2010-04-25 @ 11:13:22
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0