s o f i e -

i need you by my side

Äter glass och försöker ta tag i plugget.. Men som vanligt tar det lite tid för mig att komma igång ;p det är ju såå tråkigt! Men måste man så måste man, så har väl inget val. Ikväll så har jag och jonatan grillat (så sjukt gott) och kollat på film. Jätte trevligt :) Vi måste ju ta vara på den sista tiden jag bor här, för på fredag flyttar jag ju! Får ju som sagt lägenheten då. :) Det ska bli riktigt kul, men kommer såklart att sakna att bo här också. Nej nu äre färdigt bloggat ikväll, för nu måste jag börja.. Take care!

skönt låt

Kommentarer
Postat av: elin

låten är king!

2010-04-26 @ 02:11:24
Postat av: Anonym

åh, på fredag<3

2010-04-26 @ 20:08:04
URL: http://emmahollm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0