s o f i e -

tröttast i världen

Har haft fullt upp så inte haft tid med att skriva för än nu. Gick låång dag idag, gillar inte tisdagar eftersom vi har 100 lektioner och gympa på slutet så man är heelt slut efter skolan. Urscha. Iaf efter skolan så drog jag ner på stan med jonatan en stund, och sen när han hade gått mötte jag upp tina. Vi drog på donken och käkade. Sen shoppade lite och provade en massa kläder (man kan ju aldrig få nog av dom) haha :) fick med mig lite grejjer hem. Efter vi hade vart hemma en sväng så stack vi ut och sprang direkt, den vanliga frösöstrand rundan! Så nu är jag laagomt trött, håller seriöst på att somna framför datan. Så det är vad jag ska göra nu, upp tidigt imorgon.. Godnatt! ♥
PS. färgade nyss ögonbrynen också, haha och det blev inte vackert!!

det jag köpte idag,


Kommentarer
Postat av: elin

så illa kan det inte vara! kom ihåg att ringa mig idag :) PUSS

2010-04-28 @ 08:05:49
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Julia

älskar kläder! snygga byxor!! <3

2010-04-28 @ 17:22:23
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0