s o f i e -

you're always on my mind,

Kom nyss hem från ännu en spring runa med tina, eller jag det blev inte så mycket springning utan vi gick hela vägen. Men det är ju motion det med ju :) Men nu är jag iaf huuur jäkla trött som helst, verkligen inga krafter i kroppen så det blir nog en tidig kväll tonight. Bara en skoldag kvar nu sen heelg :D sjukt skönt att vara ledig på fredag. Då äre valborg också och det är = med feeest! ;) hehe. Och så är det näldens dansgala på lördag så det kommer nog bli en toppen helg :) Plus att jag flyttar in i nya lägenheten! Wihoo :) Men nu ska jag ducha och fika. Puss!

ego sofiee



Kommentarer
Postat av: elin

ska följa med och springa någon dag :)

2010-04-28 @ 22:23:27
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0