s o f i e -

And how can I blame you, When it's me I can't forgive?

hejhopp
känner att min blogg blir allt tråkigare och tråkigare,
men har verkligen inte haft ork eller tid för att skriva den senaste tiden
det har varit så mycket annat, också har jag jobbat
men nu jävlar är det bara några dagars jobb kvar, sen så får jag ledigt :D
det blir bara en vecka innan skolan men det är alltid något!

på lördag kör vi inflyttningsfest för mig och elin, visst det var ju ett tag sen jag flyttade in. men jag har inte haft någon riktig inflyttningsfest, också måste vi fira att elin flyttat in :D

idag så har det varit roligt på jobbet också, och dagen har bara flygit förbi! men som vanligt när jag kommer hem så är jag heeelt slut.
Nu ska jag kila, pöss hej!


min bääbis

Kommentarer
Postat av: elin

kuuuuuuung!

2010-08-05 @ 18:30:39
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0