s o f i e -

Cause all that really matters are the steps you take

Hello!!
Har inte haft någit internet istan, det är därför jag inte har hunnat skrivit något! hehe
iaf, så tänkte jag berätta lite om min weekend
i torsdags så drog jag och julia in till stan, vi gick på stan ungefär heeela dagen. Sen så hyrde vi två filmer, och köpte hem natchos (jag tror inte att det finns något godare faktiskt) och så hade vi film och tjockis kväll heeela kvällen. Ifredags så vare party party med massa roligt folk! Gillade inte hur min lägenhet såg ut dagen efter, haha närå men nu är det jätte fin! :D sov bort hela lördagen, sen så vare bara till att börja städa. Efter det så åkte jag till pappa, för vi skulle på kvarersfesten som är varje år där pappa bor. Så de var trevligt! Och idag har jag bara degat, tagit tåget hem till järpen och nu sitter jag hemma och väntar på mat! Börjar få lite ångest också att skolan börjar om två dagar.. blää, skulle lätt ha 10 månader till lov!!! 

åh, jag som skulle lägga in alla bilder från i fredags har glömt sladden istan -.-
får se om jag kommer på något att sett att få in dom i datan! iaf är det sååå typiskt av mig att glömma den, när jag tänkte hela tiden "jag måste komma ihåg sladden" haha, åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0