s o f i e -

min helg

hejsvej, tänkte först berätta om min helg

i torsdags så åkte jag direkt till stan efter jobbet. Det var släkt middag eftersom mormor fyllde 75 år (hann tyvärr bara stanna någon timme) sen så åkte jag till lägenheten och fixade mig, och där var redan brudarna. Så då drog vi ner mot yran. As kul kväll vare! ;)
Och på fredagen och lördagen så var det yran med bästa julia och therese! Har haft en as bra tredagars :D Längtar redan till nästa år, och då äre ännu bättre för då är jag 18!!!!! wieeee

iaf så är jag meeega trött just nu, har jobbat hela dagen. Så kommer antagligen somna snart!
Här är några få bilder från helgen, önskar att jag hade tagit meeer!





Kommentarer
Postat av: sanna

nästa år ska vi stråååka tillsammans,babe:)

2010-08-02 @ 21:08:19
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Julia

längtar till nästa år och tills vi blir 18! :D vi hade såå kuul gumman! <3

2010-08-02 @ 21:42:48
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0