s o f i e -

sommarlovet är slut.

Nu var det ett tag sen jag skrev.. men har inte haft något internet, eftersom jag inte har köpt någon data än! men snart så ska jag fixa det, och då kan jag uppdatera mera! :) lånar elins data för tillfället.
Första skoldagen är nu avklarad, och det var jätte kul att träffa alla igen! Och vi slutade vid elva också, så det var skönt! drog ner på stan med annie sofie och johanna efter skolan, sen hem igen för att städa och diska lite i lägenheten så nu har det rent och fint.

nu ska jag kila, puss!

Kommentarer
Postat av: julia

taaack babyy! du har inte lagt in bilderna än va?

<3

2010-08-27 @ 22:13:19
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0