s o f i e -

söndag kväll

heey
är inte på något riktigt blogg humör idag, så ska bara skriva lite kort om ihelgen. Jag och elin hade ju iaf inflyttningsfest igår, och det var en mycket lyckad kväll! :D Kom väl i säng vid halv fem tror jag, haha! Så har kanske sovit max fyra timmar inatt, och det börjar ju kännas nu märker jag! Men iaf, så var det väldigt kul. Idag så har vi städat en massa i lägenheten efter igår, sen så drog jag och julia ner på stan och kollade lite i affärer tills julias tåg gick. Sen var jag med jonatan en stund, åt middag osv. Treevligt trevligt, men nu är jag jätte trött. Ska försöka att vara vaken någon timme till, om det ens går! ha ha

togs nästan inga bilder igår heller tyvärr, varför tar man aldrig bilder när man har som roligast? ja det är ju en bra fråga, här kommer iaf några enstaka


i paarty bussen, haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi hade så jäkla kuul sofieee! :D måste göras om!

Åh jag älskar den sista bilden, i partybussen! haha ;)

2010-08-15 @ 22:17:09
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0