s o f i e -

vilken fin dag!

Vilket fint väder det är ute idag, trodde inte att vi skulle få såna här mer dagar den här somaren, men jodå! det fick vi :D Så har legat ute och solat en stund tidigare idag, måste ju passa på nu dom sista dagarna man kan.
Idag har det varit en sån här tvättdag också, har haft tvättstugan så har bara sprungit upp och ner till tvättstugan! så är rätt trött i benen nu.

Nu ska jag ta hand om disken (zzZzzzz..) sen så ska jag kolla bussar till järpen. Tror att jag ska åka dit ikväll, behöver hem och hämta massa kläder osv. Fast isf så blire bara en kortis, åker tillbaka imorgon redan om det nu blir så att jag åker idag eller inte,vi får se helt enkelt. Nån dag i veckan blire iaf! hee hee ;)

skriver mera sen. puusss!


Kommentarer
Postat av: Julia

ja grymt härligt väder bebbi!

2010-08-16 @ 19:55:47
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0