s o f i e -

we are the world

Hejhopp!
Sitter här hemma i järpen. åkte hem för att hämta massa kläder som jag ska ta med mig till lägenheten, så jag blir bara här till imorgon.
Har färgat håret ikväll också, rött rött blev det. Fast inte lika rött som jag hade förut, men det blev bra iaf! :) bild kanske kommer upp senare! Sitter och fikar just nu, funderar på om jag ska kolla någon film eller inte. Vi får se helt enkelt, haha! Är rätt trött just nu också, men det har jag varit heela dagen. Somnade tio minuter innan jag skulle av på bussen idag, haha det var tur att jag vaknade annars hade jag hamnat i åre och då tror jag inte mamma hade blivit så glad om hon hade behövt hämta mig där! ;)

men nu ska jag fika klart,och bestämma vilken film jag ska se! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0