s o f i e -

we can make some magic

Hellooo!
Har nyss varit ute och övningskört, och ganska så långt har jag kört. Eller jag långt och långt, men mer än vad jag är van vid. Körde iaf på e14, fram och tillbaka till bonäshamn, sen så körde jag till shell! haha och det var inte för än där det gick snett, då när jag skulle stanna så glömde jag att trycka in kopplingen när jag skulle stanna. Sen gick den typ inte att starta också började det att ryka? så nu känner jag mig ganska dålig! jag hoppas iaf inte det vart något allvarligt med bilden, den verkar ju funka nu iaf. Så det är ju braaa ;)

Och just nu är jag faktiskt skit trött, konstigt med tanke på att jag sov så jäkla länge idag. Får bara hoppas att jag kan somna ikv bara! uuuuh skolan börjar närma sig också... seeeegt! Nu ska jag fika, see ya!

Den här låten är sååå jävla bra också! PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0