s o f i e -

Dagen innan julafton

Ja nu är det som sagt bara en dag kvar till julafton :D längtar galet mycket! Julen är ju bara så mysipysig. Kommer att spendera julafton på rödön med släkten. Det ska bli jätte kul att träffa alla, och fira jul med dom igen. Det var ju två år sen sist. Har varit i åre idag. Och nu tror jag att jag är klar med alla julklappar. Eller jag har nog en kvar sen är jag nöjd. Haha! Vi håller iallafall på att göra mer julgodis här hemma,och ikväll så ska vi klä julgranen också. Då kommer nog den riktiga julkänslan fram tror jag allt. Men nu ska jag kila, puss!


Kommentarer
Postat av: Julia Björkstrand

Aw säger bara detsamma gumman! <3

2010-12-23 @ 21:29:34
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0