s o f i e -

fredag ♥

Hejdär. Kom hem från skolan för en stund sen. Såå skönt, för nu har jag helg! Underbart :) Ska packa ihop lite saker nu, för åker till järpen lite senare idag. Ska bli skönt att komma hem, och kunna dricka och duscha i riktigt vatten igen, haha! Och bara tat lugnt. Det här har varit en helt okej dag faktiskt. Dansen gick jätte bra och aerobicen på slutet är ju bara såå kul :D Om det inte blir mer sånt på dansen, så vill jag börja med det! hihi. Nej nu ska jag ta mig lite fika. Pussss


Glöm inte att det är idolfinalen ikväll också....... Hejja MINNA säger jag bara!! Förstår fortfarande inte vad jay gör där liksom ;) Nu kommer ni bli arg på mig för jag sa så, men nej han är ej en idol för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0