s o f i e -

godmorgon

Vaknade nyss upp här i stugan. Himla skönt att ta igen sömnen som jag missat det senaste dygnet, har sovit kanske elva, tolv timmar. Så nu är jag utvilad och pigg. I dag blir det nog köra skoter, om vädret tillåter. Har ju inte kört någonting i vinter så det är allt dags. Fast just snöare som bara denn så vi får se hur det blir meed det. Senare ska vi göra egen sushi :D haha blev jätte glad när pappa sa det, det är en av mina favort rätter som man tyvärr inte äter så ofta. Så det ska bli gottis! nej nu ska jag se om det finns någon frukost! Seeya ♥

Kommentarer
Postat av: Vanja :)

fan va gott med sushi :)

2010-12-20 @ 02:17:27
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0