s o f i e -

Hello there

Kom hem till järpen för någon timme sen. Idag har jag jobbat heeeeela dagen så nu är jag helt slut. Blir en väldigt tidig kväll känner jag. Har sovit så himla dåligt inatt, om jag ens har sovit vill säga? för när klockan ringde imorse var jag säker på att det fortfarande var natt. Jag tror inte jag sovit en blund faktiskt, bara vridit och vändit på mig.. Och det kändes på jobbet kan jag säga. Hoppas det går bättre att somna ikväll, för jag behöver all energi jag kan få när jag ska jobba imorgon. Nej men nu ska jag ta mig en låååång dusch. Puss&hej!

PS. Är barnvakt åt världen sötaste hund i veckan, och jag är överlycklig. Hundar är det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0