s o f i e -

onsdag

Hej!
Sitter och funderar på vad jag ska äta för någonting. Svårt beslut faktiskt, haha. Och med min beslutångest så går det inte speciellt bra alltså. Men ja, det får väl bli kyckling eller någonting! Som vanligt. Idag så var det en rätt skön dag på skolan, jag gillar onsdagar för dom är alltid så lugna! Plus att vi har sovmorgon på det också. Efter skolan så gick jag och några från klassen och fikade på stan. Gott var det! Men nu vil min mage ha mat, så jag måste kila nu! Seeya ♥


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

lät som en bra dag det! saknar dig gumman! :(



Haha, ja våra mammor är gölliga dom ;) <3

2010-12-01 @ 20:44:57
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0