s o f i e -

Sleep time

Åh skönt, har nyss pluggat klart för kvällen! Har typ 1000 glosor till dansen imorgon som jag känner att jag kan rätt bra nu. Och sen gjort klart lite andra saker vi har nästa vecka, Känns så skönt att nästan vara klart med allting :) Och att det snart är jul lov. Himla härligt alltså! Nu sitter jag ock fikar lite kvällsfika. Tänkte inte lägga mig allt för sent, för jag är jätte trött och behöver lite krafter till dansen imorgon! Så godnatt till er alla ;)

Du känner mig bättre än någon annan. Även fast vi inte är tillsammans längre så är du en av dom som betyder mest för mig. Du är en guldklimp, en sån person som det finns väldigt få av! 



Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

<3

2010-12-09 @ 22:21:17
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0