s o f i e -

torsdag

Kom nyss till lägenheten, har inte varit här på över en vecka nu. Men det har varit skönt att vara hemma också. Kom till stan runt tre, då mötte jag upp therese och johanna. Har gått på stan tills nu, så nu är jag helt slut. Jätte mycket folk plus att jag gått runt och släpat runt på en väska på tio kilo. Hittade iaf en klänning till imorgon. Vet inte om jag är sådär jätte nöjd med den, men har velat ha den sen jätte länge och nu var det äntligen på rea så jag slog till. Men den sitter bra iaf :) Så det blir nog bra hur som helst. Ska snart iväg och handla också. Mitt kylskåp är ju som tomt nu efter jag varit borta. Och jag kan ju inte säga att jag är direkt mätt just nu heller. Är sjukt taggad till imorgon också, hoppas på en lyckad kväll :D Kan inte fatta att imorgon är sista dagen av 2010.. Tiden går fort alltså. Nej nu ska jag kila, skriver mer sen. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0