s o f i e -

loooooov

Hejsvejs. Oj va klockan var mycket, har faktiskt inte haft en ledig stund tidigare idag till att skriva så det får bli nu istället. Dagen började med samling på skolan iallafall, senare drog vi ner till bowling hallen med klassen. Fast först ett stopp på max då och käka lunch. Bowlingen var as kul som vanligt synd bara att man inte gör det så ofta. Efter det så drog vi vidare på stan jag johanna therese malin och sen kom även emma. Har handlat klart nästan alla julklappar nu iallafall, det känns jätte skönt. Ska handla klart resten antingen imorgon eller på torsdag. Sen så åkte jag hem och packade innan mamma kom och hämtade mig. Vi gick på stan en stund innan vi åkte och hämtade daniel och sen åkte vi och åt. Sen handla och sen hem. Haha så ja, en stressig dag alltså. Ska bli himla skönt att få gå och lägga sig sen alltså. Men nu ska jag hitta någonting att äta :) Puss! Det är såå skönt att vara hemma också♥
Här kommer några bilder från bowlingen iallafall.


haha orkar inte ladda upp nå mer nu. Seeya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0