s o f i e -

I never knew about bout your intention,It's something that you never mentioned

godmorgon! Vaknade nyss, ska äta lite frukost och göra mig iordning nu för jag ska ner på stan och fika med annie snart. Har saknat henne massor nu när vi har praktik. Och juste jag jobbar till nio ikväll också.. Snark! Får se om jag överlever så länge, haha! Nej men har verkligen ingen lust, men jag får tänka på att det snart är helg :) Men nu ska jag synda mig lite, puss!


Many times I've been up here with you
Escaping from the broken world we knew




Kommentarer
Postat av: Julia

Fina sofie! vart är du ihelgen? <3

2010-02-25 @ 15:01:24
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0