s o f i e -

Kvällen lider mot sitt slut

Tack för en bra dag! Och tack för alla gratulationer :) Nu är det bara ett år kvar till 18 :D:D wihoooo. Ska börja räkna ner!
Är proppmätt just nu, tror inte det har gått en timme ens mellan alla måltider vi har ätit ikväll, haha men det gillar jag för mat är ju bäst satt! Och det har inte gått så bra det här med "nyttiga månaden" jag tänkte börja med, men nu skyller jag faktiskt på att jag fyllt år och då har man rätt till massa onyttig saker. Men SNART så ska jag skärpa mig, baaara någon dag till.. hah, men nu måste jag kila. pusss

The midnight beast, haha så sjukt sköna!

Kommentarer
Postat av: elin

om ett år kan vi dra på krogen bruden! <3

2010-02-04 @ 08:46:42
Postat av: sanna

sv; både anton o felix, massa bajs orkar inte

2010-02-04 @ 14:46:52
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0