s o f i e -

Yeah, I'm still in love with you like a fool

Hemma i järpen nu! Vi har nyss kollat på this is it åh den är så bra jag skulle kunna se den flera gånger till, eller ja det kan jag ju eftersom vi har den nu ;) hihi. Ska snart ta mig en dusch, sen så ska mamma färga och klippa mitt hår, haha hon är den ända som får röra mitt hår eftersom när man går till frisören så klipper dom av mer än vad man säger. Så nu håller jag på att sparar förfullt, hoppas bara det vill växa ut snart.

den här färgen blir det, dålig bild men den är iaf brun/röd/lila,
haha får se hut reslutatet blir sen


Kommentarer
Postat av: elin

åh, den vill jag seee! kan inte jag få låna den av dig? (L)

2010-02-27 @ 13:56:03
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0