s o f i e -

hey guys

har helt glömt bort att blogga men har iaf vart rätt upptagen. Har städat lägenheten så det ska se rätt okej ut (för snart så kommer hon som ska ta över den och kollar på den igen), och så har jag packat tills imorgon, för då drar jag till leksand med pappa och daniel. Vi ska på hockey match på kvällen :D:D och träffa farmor och farfar som jag inte träffat på flera månader. Kommer hem på söndag igen!
Nu måste jag kila, vi får se om jag hinner blogga någonting imorgon innan jag åker. Jag kommer iaf inte logga in på mobilen som jag brukade göra flera ggr om dagen när jag inte har internet fick reda på att de kostar nio kr om dagen inte nio kr i månaden :O:O haha! kan ju vara bra att veta.
Seeya!

(snor bilden från lizette) det är iaf jag och annie på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0