s o f i e -

If you don´t feel the way I do it don´t matter

tjatja
kom nyss hem, har vart och handlat lite på maxi med jonis, haha köpta massa onödigt fett som jag vet att jag inte kommer äta upp allt. Men vafan det är ju gott, eller hur? :) Och jag måste bara säga att fy vad trött jag har vart idag plus att jag måste ha vaknat på fel sida också för jag är inte på så bra humör heller känns det som, eller ja man har ju mått bättre om man säger så. Men jag får lära mig att lägga mig tidigare så jag får sova nånting på natten, tror typ fortfarande att det är lov. så skärpning blire! När jag kom hem från skolan så hann jag käka sen kolla tv¨OC avsnitt innan jag somnade, och jag hade nog inte vaknat ifall inte jonis hade ringt och väckt mig. Men ska iaf göra dipp och chips nu och nörda OC hela kvällen, fick låna boxarna av annie :)
See ya! puss

varför sluta dom med världens bästa serie? fast den blev ändå inge bra när marissa dog.


If you don´t feel the way I do it don´t matter
cause, I´ll never know how you feel
but if you do then sure I´d be flattered
in my mind it´s all different anyhow


Kommentarer
Postat av: e

oc, grey's, oth & dwh! det finns inget bättre!

2010-01-14 @ 21:28:46
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0