s o f i e -

I'm waiting for you, thinking of you

sådärja
har hunnit med en hel del ikväll. Jag har tvättat, pluggat på provet som är imorgon (så att jag nästan kan allting) och städat. Men har tyvärr inte hunnit packa ner nånting i lådor än, vilket jag måste göra snart. Men får fixa det imorgon, hinner ju eftersom det är ju på onsdag jag flyttar och jag har ju inte överdrivet mycket grejjer heller. Så det löser sig det där :) Skolan idag var rätt slapp, eller ja den gick fort iaf. Men det märks verkligen att det har vart helg för jag va inte på bästa skolhumöret idag. Men jag vänjer mig! Träffade våra handledare idag med som vi ska ha på praktiken, och det är verkligen inget jag ser fram emot kan jag säga ;p men det går nog bra iaf! Nu ska jag plugga lite mera och sen ska jag kolla på new moooon :D:D Haha, har velat sett den as länge! Äntligen. Pussss

har kommit på att katter är världens sötaste djur(efter hundar då) gillade inte ens katter först men nu efter att jag har vart kattvakt åt den här sötnosen så har jag verkligen ändrat mig och vill till och med ha en egen katt! hihi :) 


Kommentarer
Postat av: s

men åh sööt!

2010-01-25 @ 21:27:38
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

FAN VAD SÖT!

2010-01-25 @ 22:27:35
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Söt katt. Kan tänka mig hur ägaren måste se ut :)

2010-01-26 @ 05:13:30
Postat av: Tina

Har du new moon filmen eller har du laddat ner den? :))

2010-01-26 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0