s o f i e -

sista dagen på lovet

hejs
skulle egentligen vara hos tina nu, i hennes nya lägenhet. Men blev inte så eftersom det går så klent med bussar på söndagar och sista bussen går liksom halv tio hem? kul att jag stod i över en halv timme och väntade på en buss som jag trodde skulle komma men så hade jag kollat fel tid.. typiskt mig ;p Så jag ska till henne imorgon ist.
Dagen har gått riktigt fort faktiskt, jag och lizette drog ner till stan efter vi vaknat. Sen åkte hon hem och jag har städat och tvättat idag, hah. Ett minus med idag är att jag fått världens huvudvärk och halsont.. Känns som om jag börjar bli sjuk, men det hoppas jag verkligen inte! Har inte tid för att vara sjuk. Och imorgon är det skola, tråkigare men ska bli kul att träffa alla igen också satt :) Men nu ska jag dra en film och hoppas på att jag mår bättre imorgon!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0