s o f i e -

hejdär

dåligare uppdatering i veckan, men har inte haft tid eftersom jag jobbat hela dagarna och gjort så mycket annat. men uppdateringen kommer bli bättre vill jag lova när jag köper mig en ny data ;)  (haha, ett jävla tjat om den där data alltså känner jag)
men iaf, igår så var det party at my place med massa trevligt folk, det gillas! och ikväll är jag barnvakt åt min syster, vi har vart på bio och sett shrek 4, och nyss har vi tryckt i oss massa fett och kollat på film. Så blir väl läggdags snart antar jag, är mega trött. sov kanske fyra timmar inatt bara..

jobbade min sista dag idag också på jordgubbs jobbet, känns vääldigt skönt att ha det gjort och fått lön idag också! :D wihoo.

skriver mer när jag kan, godnatttt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0