s o f i e -

TORSDAG

hejdär
Nu har min blogg vart död i några dagar, eftersom jag varken har internet eller data i lägenheten just nu. Och jag avlider fan snart om jag inte köper en data snaart. haha så datanörd är jag, närååå men drygt äre!
Men förhoppningsvis behöver jag inte köpa en ny eftersom jag lämnat in min gamla data så får hoppas dom kan fixa felet! Aja nog pratat om det! :p

Idag har jag legat och stekt hela dagen eftersom det vart så fint väder, måste ju passa på eftersom jag ska jobba nu fyra veckor framöver! -.- Det ser jag verkligen inte fram emot.
Just nu sitter jag hos pappa, vi ska förmodligen ut och övningsköra ikväll också! heeehee,
nej nu äre mat, skriver när jag kan. pusssss

Kommentarer
Postat av: sanna

sv; kan inteeeeeeeee

2010-07-15 @ 17:16:26
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: elin

vi får kämpa oss igenom dom här 4 veckorna, tur att vi har sällskap av varandra så kan vi fetta järnet på kvällarna! vi måste ju ha energi för jobbet dagen efter :) <3

2010-07-15 @ 17:33:02
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0