s o f i e -

kass uppdatering

Okej.. Nu är det såhär att min data är sönder, helt sönder.
Förut trodde jag bara att det var sladden eller batteriet som var trasigt, men nu visade det sig att strömföringen eller vad det heter som de var fel på. Så nu måste jag köpa en ny, och det känns ju lite surt eftersom det var troligtvis någon annan som gjort något med den på studenten eftersom den inte gick igång dagen efter, så nu har jag lärt mig att inte festa med datorer!
Därför har min uppdatering sugit på senaste tiden, men jag lovar att när jag köpt en ny data så ska den bli mycket bättre ;)
Kom ju iaf hem från leksand igår, och då tillbringade jag hela kvällen med jonatan
idag så började jag dagen med att klippa min vän olle, sen ligga ute och steka i det underbara vädret (självklart så lyckades jag bränna mig), och sen åkte jag hem till järpen. Skönt att vara hemma lite när man vart borta ett tag. Men nu ska jag kila, skriver när jag kan! Puss


Kommentarer
Postat av: sanna

miss you too!

2010-07-03 @ 01:12:11
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

fin blogg! ^^

2010-07-07 @ 13:35:19
URL: http://eemeliefrestadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0