s o f i e -

bye leksand!

hejsan, har som sagt inte haft tid att skrivit någonting här nere.
Men tänkte skriva lite kort nu om vad vi gjort osv,
i måndags var vi och badade i det fina sommarvädret här nere (tänker på stackars östersund), igår var vi på sommarland och det är ju alltid lika kul, och idag har vi vart i borlänge hela dagen och shoppat! ;) fick lite ont i fötterna efter ett tag också. hehe
Håller på att packar just nu eftersom jag ska åka hem imorgon bitti, tiden har gått sjukt snabbt önskar jag kunde stanna längre men längtar hem också!
Nej nu ska jag kila, packa klart osv!
skriver när jag kommit hem!

PS: har blivit jätte rödhårig ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack gumman! du som inspirirerat så mycket med kjolar! ;) haha

2010-07-03 @ 00:03:54
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0