s o f i e -

fyfaan va skönt det är att inte ha något att göraaa..

Så jävla härligt med sommarlov nu alltsåå, wiho! Att inte behöva ha den där pressen på att plugga osv, nu kan man bara ta det lugnt och göra vad man vill! ;)

Hade en jätte trevlig kväll igår med trevligt folk :) Först var vi hemma hos mig och förfestade lite, sen drog vi ner på stan. Haha men jag tror vi skulle stannat hemma hos mig lite längre för på stan hände de inte så mycket. Men trevligt var det iaf :)
Är hemma i järpen nu, åkte hem vid fyra. Är så skönt att vara hemma ibland och bara ta det lugnt. Nu ska vi mååla mitt rum, hoppas det blir bra bara! Ha en bra kväll allihopa, puss!

2010s sommarplåga, eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: julia

det är INTE ditt fel söto. men det var inte så kul, men sånt händer. Vi får ta och hitta på nått i sommar tycker jag! :D älska låten. <3

2010-06-12 @ 22:02:44
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0