s o f i e -

Don't stop for a minute

sorry för den kassa uppdateringer. Men har haft lite fullt upp i veckan så inte haft tid för att blogga nåt plus att internet har vart helt off, men nu funkar det igen! :)
I måndags var det körfälltsgrillen och kvällen var super kul! I tisdags så var det skola hela dagen (förstod inte hur jag orkade men) och sen mys med killen min. Och idag återstår bara plugg plugg plugg.. Har ett matte prov kvar, och om jag klarar det så är jag godkänd! (matte är inte direkt min starka sida) men förövrigt så har jag gjort klart allting annat! så nu äre bara att hålla tummarna ;) Alltså det är bara en vecka kvar och sen är det sommarlov!!! helt sjukt, men sköönt :D Men nu ska jag börja laga mat och sen börja plugga.. Puss!!

lite bilder från i måndags, haha blev inte så många mest ego bilder på mig och elin :)

Kommentarer
Postat av: elin

tack för i måndaaags! och du & jag är lite bättre :) gillar ego-bilder! <3

2010-06-02 @ 17:00:28
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0