s o f i e -

at woooork

Har lunch rast nu så tänkte passa på att skriva ett inlägg innan jag fortsätter jobba. Timmarna har gått vääldigt fort idag faktiskt, så snart slutar jag :D weey. Fast jag måste ända vänta här till fem för att åka med mamma hem, så de blir lite små segt. Får hitta någonting att fördriva tiden med helt enkelt. Skönt att jag bara jobbar varannandag den här veckan så jag får lite lov också, det behövs verkligen efter fyra veckors praktik kan jag säga. Men nu måste jag fortsätta att jobba. Skriver mer ikväll, take care!

haha kollade igengom mina bilder på bloggen nyss, hittade en dröös med gammla bilder. Tyvärr så tänker jag inte lägga upp alla, men här är iaf en gamal bild på mig och annie pannie

haha och en gammal bild på lilla mig


Kommentarer
Postat av: Julia

haha söt xD

2010-03-08 @ 13:23:27
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: elin

finis <3 !

2010-03-08 @ 17:52:43
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Galet vacker :)

2010-03-08 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0